جمعه 14 اردیبهشت 1403
قاضی زاده هاشمی :
دولت سلام تمام امکانات را به استان ها می برد

قاضی زاده هاشمی :

در راستای تمرکز زدایی تمام اختیارات هیات وزیران به

فرمانداران شهرستان‌ها واگذار می شود و دولت نیز با

حضور میدانی از این کارکرد حمایت می کند.

 

سرویس آگهی تبلیغاتی موج برنا - انتخابات 1400 می تواند تحولی در ایران ایجاد کند و کاندیداها با تفکرات و برنامه های خود پا به عرصه گذاشته اند و انتخاب مردم با برسی عملکرد آنها می توانند در انتخاب بهتر عمل نمایند .

نگرش و برنامه های متنوع کاندیدها مردم را در انتخاب یاری خواهد داد و این نوع نگرش با توجه به شرایط کرونایی با گستره فضای مجازی صورت می گیرد .

قاضی زاده هاشمی : در راستای تمرکز زدایی تمام اختیارات هیات وزیران به فرمانداران شهرستان‌ها واگذار می شود و دولت نیز با حضور میدانی از این کارکرد حمایت می کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تمرکز زدایی و افزایش اختیارات شهرستانی را مهمترین برنامه دولت سلام اعلام کرد و گفت: در راستای تمرکز زدایی تمام اختیارات هیات وزیران به فرمانداران شهرستان‌ها واگذار می شود و دولت نیز با حضور میدانی از این کارکرد حمایت می کند.

 دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی : در حال حاضر تمام امکانات و اختیارات در تهران متمرکز شد و شهرستان ها برای گرفتن یک مجوز باید به پایتخت مراجعه کنند و این کار تصمیم گیری ها را طولانی و روند توسعه استانی را کند کرده است.

قاضی زاده هاشمی افزود: در صورت انتخاب شدن دولت «سلام» که از جوانان تشکیل می شود، تمام اختیارات هیات وزیران به ۴۸۵ شهرستان کشور و به فرمانداران تفویض می شود تا آنها بتوانند بدون هیچ مشکلی برای توسعه شهرستانی و استانی تصمیم گیری کنند.

وی افزود: من معتقدم نباید همه امکانات در تهران جمع شود و دانشگاه ها، سیاستمداران و مراکز نظامی و اقتصادی و مراکزی مانند آن در تهران باشد و به همین دلیل تصمیم دارم در دولت “سلام” که دولت جوانان است به دنبال ایجاد ۴۸۵ پایتخت باشیم و تمام شهرها و شهرستان ها پایتخت من هستند با هیات وزیرانی که از مسوولان شهرستانی شکل می گیرد.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: مدیران استان می توانند تصمیم بگیرند و اختیارات کل وزاتخانه ها را خواهند داشت و بودجه ها نیز در اختیار شهرستانها قرار می گیرد و شهرستانی توزیع خواهد شد و سرانه بودجه نیز شهرستانی خواهد بود و دیگر این طور نخواهد بود که برای یک راه روستایی چند کارشناسان در تهران تصمیم بگیرند که آسفالت شود یا نه و به همین دلیل است که بسیاری از جاده های ارتباطی ۲۰ و حتی ۴۰ سال طول می کشد تا ساخته شود و نمود آن را نیز در این استان می بینیم.

وی در خاتمه تصریح کرد که دولت سلام دولت در میدان است و تمام امکانات را به استان ها می برد و اختیارات لازم را به تمام شهرستان ها خواهد داد و دولت نیز در کنار مردم به صورت ۲۴ ساعته برای خدمات رسانی حاضر می شود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna